۱۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۹:۳۹

اخبار کوتاه خراسان شمالی؛

تجهیز ۲۰دستگاه ماشین آلات راهداری در شهرستان شیروان

تجهیز ۲۰دستگاه ماشین آلات راهداری در شهرستان شیروان

بجنورد - تجهیز۲۰دستگاه ماشین آلات راهداری در شیروان، دیدار سرپرست شرکت مخابرات خراسان شمالی با نماینده مجلس خبرگان رهبری و... از مهمترین عناوین اخبار کوتاه امروز این استان است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، رئیس اداره راه و شهرسازی شیروان از تجهیز ۲۰ دستگاه ماشین آلات راهداری به منظور ارائه خدمات در زمستان در محورهای شهرستان شیروان خبر داد.

عبدالرضا زراعتکار با اشاره به قرار گرفتن در فصل سرما و اجرای طرح زمستانه، اظهار داشت: در همین راستا راهداران این شهرستان در دو راهدارخانه مرکزی شیروان و راهدارخانه ینگه قلعه بخش قوشخانه به منظور خدمت رسانی به رانندگان عبوری در آمادگی کامل به سر می برند.

وی تصریح کرد: همچنین تعداد ۳۵ نفر از راهداران این شهرستان نیز به صورت مستقیم به منظور خدمت رسانی در این ایام در آمادگی کامل هستند.

به گفته زراعتکار یک هزار و ۵۰۰ متر مکعب شن و نمک نیز برای زمستان امسال به منظور پاکسازی محورها آماده شده است.

وی از رانندگانی که قصد سفر به محورهای کوهستانی این شهرستان به ویژه محور دهستان زوارم، قوشخانه، سیوکانلو، اوغاز و گلیان را دارند خواست حتماً در هنگام عبور از این محورها تجهیزات ایمنی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

دیدار سرپرست و اعضای هیئت مدیره شرکت مخابرات خراسان شمالی با نماینده خبرگان رهبری

سرپرست شرکت مخابرات استان به همراه جمعی از مسئولین این شرکت در نشستی صمیمی با آیت ا ... مهمان نواز نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری به تشریح عملکرد شرکت مخابرات استان پرداخت.

 به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات خراسان شمالی، نایب رئیس هیئت مدیره و سرپرست مخابرات خراسان شمالی، در دیدار با آیت ا... مهمان نواز، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شرکت مخابرات با توجه به رسالت پیش رو نسبت به ارائه خدمات ارتباطی و توسعه فناوری‌های مخابراتی در نقاط مختلف استان تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

آیت الله حبیب الله مهمان نواز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش های خدمتگزاران عرصه‌های مختلف در نظام جمهوری اسلامی، به تحولات صورت گرفته در زمینه مخابرات اشاره و توسعه شگفت‌انگیز عرصه  خدمات مخابراتی را از جمله  برکات انقلاب شکوهمند اسلامی دانست.

وی تصریح کرد: مخابرات متولی ارتباط بین کل آحاد مردم است و بیداری جامعه مسلمانان جهان یکی از نتایج فعالیت‌های صورت گرفته در صنعت مخابرات است.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: مخابرات فاصله بین انسانها را کم و نقاط مختلف جهان را به یکدیگر مرتبط ساخته و موجب تحولات عظیمی در دنیا شده است.

توزیع پوستر دومین سوگواره منطقه ای امام رئوف(ع)

یکهزار پوستر دومین سوگواره منطقه ای امام رئوف «از قدم های آسمانی تا امام مهربانی» ویژه کاروان های پیاده به مقصد حرم رضوی  و شهادت امام هشتم (ع) در استان های سمنان، مازندران، گلستان و نیز سه استان خراسان شمالی، رضوی و جنوبی توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ هاشم شیرازیان با اعلام این خبر گفت: در آستانه شهادت امام مهربانی ها، علی بن الموسی الرضا (ع) یکهزار پوستر مربوط به دومین سوگواره منطقه ای امام رئوف ویژه کاروان های پیاده به مقصد حرم رضوی  و شهادت امام هشتم (ع) توزیع شد.

وی افزود: فراخوان این سوگواره در رشته های عکاسی،   خاطره نویسی، طراحی پوستر و دلنوشته با موضوع کاروان‌های پیاده از مسجد تا بارگاه منور حضرت امام علی بن موسی الرضا (ع) تدوین و برنامه ریزی شده است.

شیرازیان مسابقه عکاسی این سوگواره را شامل  دو گروه عکاسی حرفه ای و آماتور با موبایل اعلام و اضافه کرد:  در رشته عکاسی همچنین بخش ویژه نیز در نظر گرفته شده که با موضوع  نماز اول وقت در بین کاروان پیاده با توجه به حدیث امام رضا (ع) «همواره نماز را در اول وقت بجای آورید» برگزار می شود.

وی در معرفی بیشتر این سوگواره مسابقه خاطره نویسی و دلنوشته را در دو رده سنی نوجوانان ۱۵- ۲۶سال و ۲۶ سال به بالا اعلام و مهلت ارسال آثار به این سوگواره را ۸ دی ماه سال جاری اعلام کرد.

شیرازیان اظهار داشت: علاقمندان برای  شرکت در سوگواره  فوق می توانند آثار خود را با موضوع کاروان پیاده از مسجد تا حرم منور رضوی به دبیرخانه جشنواره در بجنورد- خیابان شهید بهشتی- کوچه شهید سید مرتضی محمدی(کوچه اوقاف) - دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجدخراسان شمالی- کد پستی ۹۴۱۴۷۳۶۴۹۳ ارسال و یا به آدرس اینترنتیwww.javananemasajed.ir مراجعه کنند.

 

کد خبر 2993045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha